نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پلیس حاملان سلاح سرد را بازداشت کند

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند با اعلام این خبر، اظهار کرد: مطابق  قانون، نیروی انتظامی باید با حاملان قمه، چاقو و پنجه بوکس برخورد جدی کرده و آنها را بازداشت کند.

عباس آزادبخت تأکید کرد: نیروی انتظامی این اجازه را دارد که حاملان سلاح سرد (قمه ، چاقو و پنجه بوکس) را بازداشت کند و اجازه قدرت نمایی و عرض اندام به اوباش را در سطح شهر ندهد.

وی با اشاره به مجازات تعیین شده در قانون برای حمل سلاح سرد، اظهار کرد: حسب تبصره یک ماده ۶۱۷ قانون مجازات اسلامی حمل قمه، چاقو و پنجه بوکس صرف نظر از قدرت نمایی جرم محسوب می‌شود.

وی با هشدار به کسانی که به شکل‌های مختلف اقدام به نگهداری و حمل و قدرت نمایی با سلاح سرد می‌کنند یا آن را وسیله ای برای مزاحمت اشخاص، اخاذی و تهدید قرار می دهد ، گفت: بدون اغماض با آنها برخورد قانونی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت : در چند روز گذشته با تلاشهای عوامل انتظامی شهرستان چندین نفر از کسانی که سلاح سرد همراه داشته یا قصد قدرنمایی با سلاح سرد را داشته شناسایی و دستگیر شده و به نیروی انتظامی اجازه داده شده به افرادی که مشکوک به حمل صلاح سرد هستند آنها را بازجویی و در صورت داشتن سلاح سرد بازداشت کنند.

خروج از نسخه موبایل