نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

انتقاد فرماندار شهریار از کاهلی برخی مدیران ادارات/ تعطیلی پنجشنبه ادارات در شهریار معنا ندارد

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، نوراله طاهری فرماندار شهریار اضافه کرد: چطور است که در شهریار با این حجم از کار و موضوعات مختلف، مدیری دیر در محل کار حاضر شده و زود نیز می‌رود و باید بدانید که در این شهرستان تعطیلی معنا ندارد و برای هر دقیقه کار وجود دارد.

طاهری با اشاره به در پیش‌بودن فصل سرما گفت: زمستان در پیش است و عزیزان شهرداری برای بارش برف و باران آماده باشید تا عبور و مرور شهروندان و وسایل نقلیه مختل نشود.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی ادارات پنجشنبه‌ها برای شهریار نیست، ادامه داد: بعضی ادارات شهریار به بهانه اینکه ادارات کل آن‌ها روزهای پنجشنبه تعطیل هستند، فعالیت روزهای پنجشنبه را تعطیل می‌کنند که من اعلام می‌کنم ما در شهریار این موضوع را نخواهیم داشت و مدیران بایستی شخصا حضور داشته باشند.

فرماندار شهریار تصریح کرد: ورود کارمندان بدون کارت واکسن ممنوع است و افراد فاقد کارت واکسن باید هر ۱۵ روز یکبار تست pcr انجام دهند که در نظارت این امر مدیران ادارات مستقیما مسئول هستند.

طاهری با اشاره به لزوم استقرار ادارات در بخش جوقین گفت: تکریم ارباب رجوع بایستی مهم‌ترین وظیفه ما تلقی شود و این مسئله تاکید دینی، اخلاقی و قانونی است که ما نهایت تکریم و احترام را نسبت به شهروندان داشته باشیم.

خروج از نسخه موبایل