نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پیام تبریک فرماندار شهریار به مناسبت روز دانشجو

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار در پیامی فرارسیدن شانزدهم آذرماه و روز دانشجو را تبریک گفت.

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

به فرموده رهبری معظم انقلاب جنبش دانشجوئی در تاریخ کشور همیشه ضد استکبار، ضد سلطه، ضد استبداد، ضد اختناق و بشدت عدالتخواه بوده است و امروز نیز باید در قامت افسران جنگ نرم در مبارزه علمی و آرمانی با دشمنان باشند.

شانزدهم آذرماه سالروز واقعه‌ای است که سرآغاز حرکت و مبارزات دانشجویی علیه رژیم پهلوی و استکبار در سال ۱۳۳۲ شد و ریختن خون سه تن از دانشجویان در دانشگاه تهران مبدا جنبشی بود که سال‌ها بعد به پیروزی انقلاب، تسخیر لانه جاسوسی و حضور در جبهه‌های حق علیه باطل منجر شد.

دانشجو با توجه به جایگاه ویژه خود و حضور در تمامی عرصه‌های علمی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بایستی با نگاه شهید بهشتی موذن جامعه خود باشند و با دوری از خط کشی‌های سیاسی رشد و توسعه همه جانبه کشور را دنبال کنند.

اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی دانشجویان و جامعه علمی از جمله جامعه دانشگاهی شهرستان شهریار، رشد و بالندگی روزافزون دانشجویان عزیز را در سایه پیشرفت و ترقی جامعه اسلامی از خداوند متعال خواستارم.

خروج از نسخه موبایل