نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دیدار فرماندار با فرمانده سپاه شهرستان شهریار و ناحیه اندیشه به مناسبت هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری خبرشهر؛به مناسبت هفته بسیج طاهری فرماندار شهرستان شهریار به همراه منجیری معاون سیاسی، هاشمی معاون برنامه ریزی ، غلامی بخشدار، شهرداران و اعضای شواری شهر با حضور در سپاه شهریار با سرهنگ الهیاری وحضور در  ناحیه اندیشه با سرهنگ زرگر دیدار و گفتگو نمودند. 

طاهری فرماندار در این دیدار گفت : خدمات بسیج مختص دفاع مقدس نیست بلکه بعداز دفاع مقدس نیز  در همه بحرانهای تاریخی تهدیدها ،مشکلات،حوادث همیشه بسیج در صحنه حاضر بوده و هم اکنون که با بیماری کرونا  دست و پنجه نرم میکنیم  با کمک های مومنانه  بسیج و سپاه در کنار  مسولین همراه و همگام مردم  حضور دارند.

وی ادامه داد : بسیج به عنوان مردمی ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه در جمهوری اسلامی ایران موجب عزت، اقتدار، افتخار و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی است.

طاهری افزود : این ثمره شیرین انقلاب اسلامی، با درایت و هوشیاری امام بسیجیان شکل گرفت و متاثر از اندیشه های تابناک و نورانی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) به رشد و بالندگی و کمال رسید و در سرنوشت ساز ترین صحنه های تاریخ پرحماسه انقلاب اسلامی، نقشی کارآمد و تأثیرگذار ایفا نمود

نماینده عالی دولت در  شهرستان در پایان ضمن تبریک هفته بسیج از تلاش ها و همراهی فرماندهی و مجموعه بسیجیان در این شهرستان قدردانی کرد.





خروج از نسخه موبایل