نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جلسه بررسی مسائل و مشکلات گاز رسانی به محله نصیر آباد باغستان با حضور فرماندار و مهندس قاسمی مدیر عامل شرکت گاز و شهردار باغستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرشهر جلسه بررسی مسائل و مشکلات محله نصیر آباد شهر باغستان در حوزه گاز و ارائه خدمات به مشترکین با حضور طاهری فرماندار ، قاسمی مدیر عامل شرکت گاز ، شهردار باغستان و اعضای شورای اسلامی شهر باغستان به میزبانی شهرداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان؛ ضمن ابراز خرسندی از برپایی این جلسه و پیگیری مطالبات مردمی اظهار داشت مصرف بهینه و اصلاح الگوی مصرف دغدغه مشترک همگی ما می باشد و دستیابی به آن در سایه آموزش و اطلاع رسانی صحیح میسر می گردد وی در ادامه افزود بی توجهی به مشکلات مردم و کمرنگ شدن حضور مسئولین در میان آنها باعث بروز مشکلات جبران ناپذیری خواهد شد.

نوراله طاهری فرماندار شهرستان از عدم هماهنگی میان شهرداری و اداره گاز در موضوع حفاری های شهری گلایه کرد و افزود ناهماهنگی میان دستگاه ها باعث بروز نارضایتی و صرف هزینه بیت المال است .

وی در ادامه گفت: مقررر شد با امضاء تفاهم نامه و به منظور ساماندهی وضعیت حفاری جهت گازرسانی در سطح معابرشهری و نیز جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، اقدامات اداره گاز باغستان در حوزه حفاری با هماهنگی و همکاری شهرداری باغستان و اصورت گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار باتوجه به مشکل انشعاب گاز برخی از شهروندان گفت واگذاری انشعاب موقت به متقاضیان مورد وافقت قرار گرفت و مقرر گردید موضوع بخشودگی جرایم قبوض گاز برخی از مشترکین توسط اداره گاز پیگیری و مراتب به اطلاع شهروندان برسد.

خروج از نسخه موبایل