نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جریمه رانندگان واکسن نزده در تردد‌های بین استانی از ابتدای آذر

به گزارش خبرگزاری خبرشهر محسن فرهادی در برنامه روی خط خبر در تشریح چگونگی دریافت کارت دیجیتال واکسیناسیون هم گفت: از آنجا که اساس طرح بر مبنای سامانه و نرم افزار‌های مختلف است و ممکن است برخی افراد تلفن همراه هوشمند نداشته باشند یا حتی خط تلفن همراه نداشته باشند این افراد می‌توانند از کارت واکسن استفاده کنند.
وی افزود: باقی افراد باید با مراجعه به سامانه وزارت بهداشت کارت واکسیناسیون دیجیتال خود را دریافت کنند که می‌توانند هم چاپ کنند و هم می‌توانند تصویر آن را در گوشی‌های خود ذخیره کنند.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، در خصوص اصناف هم گفت: الزامات پنجگانه در این خصوص طراحی شده است که اولین آن کارکنان دولت هستند سپس اصناف و واحد‌های صنعتی، کارگاهی، تجاری، واحد‌های آموزشی و واحد‌های مرتبط با مناسبت‌ها و در نهایت تردد‌ها و تردد‌های بین استانی.

آقای فرهادی افزود: اصناف نیز به دو دسته تقسیم می‌شوند که یک گروه دو سویه هستند یعنی علاوه بر کارکنان، ارباب رجوع هم دارند مثل رستوران‌ها، تالار‌های پذیرایی، نانوایی‌ها و … که هر دو گروه یعنی هم کارکنان و هم مراجعان باید واکسینه باشند و دسته دوم هم یک سویه هستند که باید همه کارکنان آن واکسینه شده باشند.

خروج از نسخه موبایل