نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

انتشار اشتباه صد‌ها سند محرمانه ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری خبرشهر به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث؛ روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: افسران صهیونیست صد‌ها سند مربوط به یک یگان سری اطلاعاتی وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی به اشتباه در پایگاه اینترنتی دادگاه رسمی تل آویو، منتشر کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است این اسناد را پاک و دسترسی به آن‌ها را در این پایگاه اینترنتی مسدود کرده است.

حساب کاربری «اینتل اسکای» نیز هفته گذشته در توئیتر از گاف بزرگ امنیتی رژیم صهیونیستی و لو رفتن موقعیت پایگاه‌های نظامی و امنیتی این رژیم پرده برداشت.

این حساب کاربری نوشت: ارتش اسرائیل در مه ۲۰۲۱ (اردیبهشت ۱۴۰۰) وقتی که می‌خواست نقشه‌ای از مراکز آزمایش کرونا را منتشر کند، مرتکب گاف بزرگ امنیتی شد و به اشتباه موقعیت جغرافیایی پایگاه‌های نظامی و امنیتی حساس خود را به اشتراک گذاشت.

به نوشته اینتل اسکای، در فایل افشا شده محل پایگاه‌های مخفی و محیط‌های دقیق پایگاه‌های متعدد از جمله تاسیسات متعلق به نیروی هوایی ارتش و سرویس‌های اطلاعاتی نظامی روی نقشه نشان داده شد و اکنون اکثر پایگاه‌های رژیم صهیونیستی با پرچم این رژیم در دسترس همگان است.

نه تنها این رژیم خود موجب انتشار اطلاعات حساس خود شده است، بلکه در ماه‌های اخیر هدف حملات سایبری و افشاگری‌های متعدد قرار گرفته است.

گروه مخالف رژیم صهیونیستی موسوم به «عدالت برای فلسطین» و گروه‌های هکری «عصای موسی» و «سایه سیاه» طی ماه گذشته تاکنون چندین حمله سایبری به نهاد‌های حساس این رژیم داشته و اطلاعاتی امنیتی و نظامی متعددی را در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی منتشر کرده اند.

خروج از نسخه موبایل