نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تاکید فرماندار شهریار بر لزوم رعایت دستورات ستاد ملی کرونا در بازگشایی حضوری مدارس/ اداره کل نوسازی مدارس با جدیت در کنار مجموعه شهریار باشد

به گزارش خبرگزاری خبرشهر، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار به ریاست طاهری فرماندار شهریار و با حضور اعضای این شورا، شهرداران، بخشداران و مدیر آموزش و پرورش برگزار شد.

نوراله طاهری فرماندار شهریار در ضمن تقدیر از مجموعه آموزش و پرورش شهرستان در فراهم‌سازی آغاز سال تحصیلی و حضور مستمر حضوری دانش‌آموزان، این جلسه اظهار کرد: از کارگروه عمرانی شورای آموزش و پرورش به دلیل پیگیری موضوعات اجرایی و احداث مدارس تشکر می‌کنم که اقدامات بسیار خوبی را طی سال‌های اخیر شاهد بودیم.

وی با اشاره به اهمیت تامین انشعابات مدارس تازه ساخته شده، افزود: انتظار داریم اداره کل نوسازی مدارس با توجه و دغدغه‌مندی بیشتر با عنایت به ضروریات و حجم کاری در کنار شورای آموزش و پرورش شهریار در خصوص پروژه عمرانی قرار گیرد تا این پروژه‌ها با سرعت بیشتر ادامه پیدا کند.

فرماندار شهریار با اشاره به لزوم بازسازی برخی مدارس، بیان کرد: زمین آموزشی در برخی نقاط شهرستان شهریار به شدت مورد نیاز است و شورای آموزش و پرورش با جابه‌جایی یا هرگونه تغییر کاربری این اراضی مخالف است.

طاهری گفت: رعایت تمامی اصول و دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص حضور دانش‌آموزان در مدارس، ضروری است و بایستی توضیحات مربوطه توسط شبکه بهداشت به مدیران مدارس داده شده و به نوعی مدیران مدارس عضو ستاد کرونا شهرستان باشند.





خروج از نسخه موبایل