نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ترویج و تبلیغ فرهنگ رضوی توسط کانون کتاب و کتابخوانی استان تهران

به گزارش خبرشهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) اکبر هوشمند مسئول کانون کتاب و کتابخوانی استان تهران با مرجانی، مسئول امور خادمیاران سازمان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی دیدار کردند.

اکبر هوشمند مسئول کانون کتاب و کتابخوانی استان تهران در مورد این دیدار به طور جامع در خصوص ساماندهی رابطین کانون کتاب و کتابخوانی در سطح استان گفت‌وگو و ارائه گزارش کرد.

مسئول امور خادمیاران سازمان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات کانون کتاب و کتابخوانی استان تهران بیان کرد: فعالیت این کانون‌ها با کمک رابطین فعال در مناطق و شهرستان‌های استان تهران ارزشمند بوده و در ترویج فرهنگ رضوی حائز اهمیت است.

مرجانی از همکاری همیشگی استان تهران در بحث ترویج و تبلیغ مسابقات بزرگ کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی مانند برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی محضر امام رئوف تشکر کرد و در ادامه گفت: تهران همیشه جز استان هایی است که در مسابقات و سایر بخش ها بیشترین همکاری را با آستان قدس رضوی دارد و اینگونه مسابقات را اشاعه می دهد.

در این دیدار مقرر شد استان تهران در همایش بین المللی “فعالیت های داوطلبانه؛ فرصتی برای پویاسازی کتابخانه ها، موزه ها و مراکز آرشیوی” که در اردیبهشت 1401 در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد، بحث نمایندگی دبیرخانه استان تهران را پیگیری کند تا این همایش بین المللی با همکاری آستان قدس به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

خروج از نسخه موبایل