نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برپایی جشن ولادت پیامبر اکرم (ص)  و امام جعفر صادق (ع) در منطقه ۱۳

به گزارش خبرشهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در شب ولادت حضرت رسول الله (ص) و امام صادق (ع) در مسجد اسلامیه منطقه ۱۳ تهران، با همکاری کانون تبلیغ دینی و مداحی خدمت رضوی منطقه ۱۳ و بسیج مسجد اسلامیه، کانون فرهنگی مسجد اسلامیه و سرای محله صفا جشن میلاد برگزار شد.

در این مراسم که با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا همراه بود حجت‌الاسلام محمودی امام جماعت مسجد به شرح فضائل اخلاقی پیامبر اعظم پرداخت و گوشه هایی از مهربانی و کرامت پیامبر خاتم و ائمه معصومین به ویژه امام صادق علیه السلام را بیان کرد.

در ادامه ایشان با تاکید بر سخنان رهبری به وحدت بین مسلمانان اشاره کرد و گفت: یکی از مسائل اساسی در این برهه حساس کنونی، وحدت بین مسلمانان جهان است.

در بخش هایی از مراسم نیز کلیپ هایی با موضوعات وحدت و ولادت حضرت رسول(ص) و امام صادق (ع) خدمت نمازگزاران و حاضرین پخش شد‌.

در این مراسم مسابقه ای با نام وحدت برگزار و به برندگان مسابقه و تعدادی از نمازگزاران که حضور فعالی در مسجد داشتند و همچنین به یمن اسامی ائمه و پیامبر به هم نام های این دو معصوم بزرگوار، هدایای ارزنده ای اهدا شد و از میهمان امام رئوف با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پذیرایی به عمل آمد.

خروج از نسخه موبایل