نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نمایندگی ادارات در بخش جوقین تکمیل و مشغول به خدمت‌رسانی شود/ پروژه پیچ گردو در مراحل پایانی

به گزارش خبرگزاری خبر شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ نورالله طاهری در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار اختصاصی شهر فردوسی که با حضور بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر فردوسیه به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار گردید گفت که بحمدالله ۹۰ درصد پروژه پیچ گردو تکمیل و در حال انجام است و شهرداری با   تملک املاک معارض میتوان طی یک ماه آینده شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر  مشکل فاضلاب مسکن مهر یوسف آباد  که یکی  از خواسته‌های مهم و به حق مردم می باشد گفت؛ با پیگیری های ممستمر و همکاری ادارات مرتبط به زودی شاهد رفع این مشکل  نیز خواهیم بود .

 نماینده  عالی دولت در شهرستان با  بیان اینکه ۱۰ مصوبه قبلی این جلسه اکثراً به نتیجه رسیده و با تلاش و پیگیری های  شهردار و شورای شهر و شناسایی دقیق و مشکلات و معضلات مردم مابقی مسائل نیز رفع خواهد شد.

وی در خاتمه تصریح کرد ادارات کل و شهرستانی باید  در راستای  جدیت بخشیدن به امور بخش جوقین تلاش نموده و سریعاً تمامی ادارات مرتبط در این بخش با هماهنگی بخشدار محترم شروع به کار کنند و جلسات شورای اداری بخش با محوریت بخشداری انجام شود.







خروج از نسخه موبایل