نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

محفل معنوی هیئت خدام الرضا(ع) در تهران برگزار می شود

به گزارش خبرشهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با روز پایانی ماه صفر و ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا المرتضی علیه السلام، هیات خدام الرضا(ع) کانون های خدمت رضوی استان تهران اقامه عزا می نماید.
هرساله خیل عظیمی از مشتاقان امام رضا (ع) برای حضور و شرکت در مراسم سوگواری امام رئوف به شهر مقدس مشهد سفر می کردند تا در جوار امام مهربانی ها به عزاداری بپردازند، امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا و در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی، خادمیاران و یاوران رضوی کانون های خدمت رضوی مناطق و شهرستان های استان تهران در قالب هیأتی تحت عنوان خدام الرضا(ع) دور هم جمع می شوند.
لازم به توضیح است این مراسم در روز پنجشنبه پانزدهم مهرماه و همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) با رعایت دستورالعمل ها و پروتکلهای بهداشتی و با حضور ٥٠٠٠ خادميار خواهر و برادر، راس ساعت ٩ صبح در مصلای امام خمینی(ره) تهران آغاز می شود و تا اذان ظهر ادامه خواهد داشت و در پایان، عزاداران مهمان سفره کرامت و اطعام رضوی هستند.

در این مراسم رضوی که با قرائت دسته جمعی صلوات خاصه و زیارت امین الله، آغاز خواهد شد، پس از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید مصصطفی میر لوحی، حاج مرتضی طاهری به مدیحه سرایی خواهد پرداخت.

خروج از نسخه موبایل