نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

شهریار | حضور خدام رضوی در آسایشگاه سالمندان ساحل و مفاخر شهریار

به گزارش خبرگزاری خبرشهر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهریار، رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار از حضور خدام حرم مطهر رضوی به همراه پرچم متبرک حرم مطهر رضوی به مرکز نگهداری وتوانبخشی سالمندان مفاخر و ساحل شهریار به مناسبت هفته گرامیداشت سالمندان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تشکر کرد.

داود فهیم راد گفت: مادران و پدران سالخورده، همیشه چشم انتظار محبت و توجه نسل جوان و به ویژه فرزندان و نوه هایشان هستند. حتی اگر نامهربانی و ناملایمات را از عزیزترین افراد زندگی شان دیده باشند، باز هم نگاه هایشان به پنجره آسایشگاه یا خلوت تنهایی شان برای دیدار با آنان دوخته شده است و همچنانکه که می دانیم این مادران وپدران همان کسانی بوده اند که روزگاری برای بهبود زندگی و شادی خانواده شان از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

✔️خادمان رضوی با اهدای شاخه های گل به مادران  و پدران، باران اشک بر چین و شکن صورت هایشان جاری کردند و با نوای یکی از خادمان مداح ذکر «جانم رضا(ع)» طنین انداز شد و انگار دلهای دردمند آنها با نام رضا(ع) به آسمان پر کشید و از همین راه دور زائر حرم آقا شدند و همراه با مداح خادم رضوی زمزمه کردند و فضا از عطر گلاب وگل پر شده و قلب مادران و پدران گره خورده به ضریح آقا علی بن موسی الرضا(ع) و حاجت طلبیدند.

✔️خادمین به مادران سالمند شال و به همه حاضران نبات و نمک ویژه آستان قدس رضوی  را اهدا کردند.





خروج از نسخه موبایل