نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بررسی عملکرد کانون های خدمت رضوی منطقه ١٤ تهران

به گزارش خبرشهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، رضا شاهنجرانی معاون کانون های خدمت رضوی منطقه ١۴، در رابطه با برگزاری این جلسات گفت: به منظور بررسی عملکرد کانون های خدمت رضوی منطقه در چند ماه اول سال و دریافت برنامه های آتی آن ها، در هر هفته با مسئول و اعضای شورای چند کانون جلساتی را برگزار کردیم.
وی ادامه داد: تا کنون با کانون های ایثار و شهادت، تبلیغ دینی، تعلیم و تربیت، حقوقی، حرکت های جهادی، شعر و ادب، بانوان و خانواده، علمی، سلامت، ورزشی، زیارت اولی، محصولات فرهنگی و هنری، مشاوره و مددکاری و عمومی جلساتی برگزار شده است و به یاری خدا در هفته های آینده با شش کانون باقی مانده نیز جلساتی برگزار خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: در این جلسات، کانون ها پس از ارائه فعالیت های گذشته خود، مشکلات پیش راهشان، نظرات و انتقادهای خود را بیان کردند و درخواست هایی که برای بهبود فعالیت های کانون خودشان داشتند را با مسئولین منطقه مطرح کردند. پس از هر جلسه تمام سعی مسئولین منطقه در صدد رفع مشکلات مطرح شده از سوی کانون ها بوده و تا کنون تعدادی از این موارد برطرف شده است . همچنین امیدواریم تمامی مشکلات برطرف شود تا خدمت رسانی به بهترین نحو ممکن انجام شود و بتوانیم شعار همه خادم الرضاییم را به بهترین نحو به ثمر برسانیم.

خروج از نسخه موبایل