نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در شهریار برگزار شد

به گزارش خبرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار در همزمان با هفته بزرگداشت دفاع مقدس از پیشکسوتان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و مقاومت شهرستان شهریار در تمامی اقشار تجلیل و تکریم به عمل آمد.

این مراسم با حضور طاهری فرماندار، ائمه محترم جمعه، فرمانده محترم سپاه شهرستان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، و جمعی از مسئولان، فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از اقشار مختلف برگزار شد.

طاهری فرماندار شهریار در حاشیه این تجلیل گفت: نظام اسلامی آرمان‌های بلندی را طراحی کرد که همان آرمان‌های انبیای الهی است و تحقق آرمان‌های الهی بدون جهاد و ایثار و شهادت محقق نمی‌شد اگر امروز آرمان‌های تمدن اسلامی در مقدسات زنده است و دین سرپاست قطعاً به خاطر زحمات پیشکسوتان و خون و دل خوردن بزرگان جمع حاضر است.

فرماندار شهرستان شهریار در ادامه اظهار کرد: روحیه ایثار، گذشت و پیوستن به لقاءالله یکی از برکات ارزشمند و دستاورد انقلاب اسلامی بوده و به نام انقلاب اسلامی عجین شده است.

وی خاطرنشان کرد: جمع حاضر با تلاش‌های خود دین را به متن زندگی بشر آوردند، قبل از انقلاب دین داشت به حاشیه می‌رفت اما بزرگانی چون پیشکسوتان جهاد و شهادت این اجازه را ندادند.











خروج از نسخه موبایل