نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

خدمت رسانی به جاماندگان اربعین در منطقه ١٤ تهران

به گزارش خبرشهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین ۱۴۰۰ از صبح روز اربعین در تهران آغاز شد و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) از نقاط مختلف تهران تا حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) پیاده‌روی کردند.

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ١٤ تهران، با برپایی موکب سلطان خراسان در ضلع شرقی میدان خراسان و در مسیر پیاده روی جاماندگان اقدام به خدمت رسانی به دوستداران اهل بیت علیه السلام کردند.

خادمیاران در روز اربعین با برپایی میز خدمت سلامت و ارائه خدماتی مانند تست قند خون و فشار خون به مردم خدمات پزشکی ارائه کردند. همچنین بنری برای دلنوشته های حسینی آماده شد و از میان کسانی که دلنوشته ای برای امام حسین(ع) نوشتند به قید قرعه هدایایی فرهنگی نظیر کتاب، سربند حسینی، عکس سردار سلیمانی تقدیم شد.

واکس زدن کفش های جاماندگان اربعین خدمتی دیگری بود که خادمیاران به دوستداران اهل بیت(ع) ارائه کردند. 

در این روز با فلافل، عدسی، آش رشته، نان و پنیر، خیار، شربت و چای از عاشقان امام حسین(ع) پذیرایی شد. همچنین از شب قبل اربعین دیگ بزرگ سمنو توسط خادمیاران برپا شده و در پایان روز اربعین در میان مردم توزیع شد.

موکب سلطان خراسان(ع) به همت خادمیاران کانون های خدمت رضوی دارالمونین تهران از ٢٩ شهریور ماه کار خود را شروع کرده و در آن هر شب از نماز مغرب و عشا تا ١٢ شب از دوستداران اهل بیت(ع) با چایی، خرما، شیرینی، میوه، غذاهایی مانند عدسی، ماکارونی، شله زرد و… پذیرایی می شود. این موکب تا پایان ماه صفر پابرجا می باشد و به عاشقان و دوستداران اهل بیت(ع) خدمت رسانی می کند.

پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) هر شب راس ساعت عاشقی، ساعت ٨ در موکب و عرض ارادت به خدمت مقدس امام رضا(ع) حال و هوای معنوی و امام رضایی موکب را چند برابر می کند.

خروج از نسخه موبایل