نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اهدای لوازم التحریر توسط خادمیاران منطقه ١٤ تهران

به گزارش خبرشهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، میرعبدالحق مسئول کانون عمومی منطقه ١٤ با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و با عنایت خاصه آقا علی ابن موسی الرضا(ع) توانستیم بسته های لوازم التحریر را به دست دانش آموزان نیازمند منطقه برسانیم.

وی تصریح کرد: این بسته های لوازم التحریر شامل خودکار، دفتر، مداد، تراش، پاکن، جامدادی، مدادرنگی، کیف، خط کش، کاغذ رنگی و قیچی بود. ارزش هر بسته از لوازم‌التحریرها حدود ٧٠ هزار تومان بوده که در مجموع ١٠ میلیون تومان برای این بسته‌ها هزینه شده است.

وی ادامه داد: چهارشنبه ‌ها برای خادمیاران که خادمیاری خورشید هشتم روشنی ‌بخش زندگی و حیاتشان شده، این روز معبری است تا به نیابت از حضرت شمس الشموس، امور خیرخواهانه انجام بدهند. به همین منظور این بسته ها همزمان با چهارشنبه امام رضایی و با حفظ کرامات انسانی دانش آموزان و خانواده آن ها به دستشان رسید.

میرعبدالحق در پایان اظهارات خود گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی مردم به ویژه اقشار کم ‌درآمد و شرایط کرونایی در بسیاری از خانواده ‌ها همواره در تلاش هستیم تا بتوانیم با عنایت امام رئوف علیه السلام و کمک خادمیاران رضوی نیازهای این خانواده ها را تا حدامکان برطرف نماییم.

خروج از نسخه موبایل