نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

خودکشی دردناک یک معلم در استان فارس

بنابر این گزارش، او از بانک درخواست ۵۰ میلیون تومان وام کرده بوده اما توان مالی تامین پنج‌میلیون تومان سپرده برای پرداخت پیش شرط وام را نداشته است.

این معلم در نامه‌ای با درخواست قرض‌کردن یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از یکی از دوستانش نوشته: «اگر در توانت هست بزرگی کن و یک‌ومیلیون‌ و ۲۰۰ فقط برای ۴۸ساعت کمکم کن تا وام ریختن، تقدیم می‌کنم. اگر میتونی کمکم کن و دستم بگیر تا با خیال راحت مثل آدم اول مهر بتونم برم کلاس و یه نفس راحتی بکشم.» “

یک منبع در آموزش و پرورش استان فارس ضمن تایید خودکشی این معلم گفت: دلیل خودکشی این فرد برای ما مسجل نبوده و اعلام آن در صلاحیت  مقامات درگیر و رسیدگی کننده پرونده درگذشت آن مرحوم است.

رییس آموزش و پرورش شهرستان گراش افزود: وی مبالغی زیر دو میلیون تومان از دوستان و همکاران خود قرض گرفته بود تا وارد سایت‌های شرط بندی شود و وام ۵۰ میلیونی اداره آموزش و پرورش را برای ادای قرض‌های خود درخواست کرده بود.
رضایی گفت: برای تسهیل در پرداخت این وام، با بانک مربوطه توافق شده بود که مبلغ پیش پرداخت از محل وام برداشت شود و احتمالا متوفی در پیامی که در فضای مجازی منتشر شده است درخصوص قرض پول از همکارش آن مبلغ را برای وام نمی‌خواسته، زیرا نیازی به مبلغ پیش پرداخت نبود.

خروج از نسخه موبایل