نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بازدید مسئولین کانون‌های خدمت رضوی از پارک ملی هوافضا

به گزارش خبرشهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مسئولین و رابطین مناطق و شهرستان ها و مسئولین کانون های تخصصی و عمومی خدمت رضوی استان تهران با همراهی و توضیحات مهندسین و تکنسین های سازه ها و دستاوردهای موشکی سپاه پاسداران از نمایشگاه پارک ملی هوا فضا بازدید به عمل آوردند.

در پارک ملی هوافضا، توانمندی های راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 5 حوزه مختلف موشکی، پدافند هوایی، پهپادی، عملیات هوایی و فضایی به نمایش گذاشته شده است.

در ادامه این بازدید، نشستی هم با سخنرانی حجت الاسلام میرشاه ولد مسئول کانون تبلیغی و مداحی استان در خصوص موضوعات معرفتی ایام عزاداری ماه صفر و اربعین حسینی انجام شد.

در ادامه این نشست، علیرضا جانه سرپرست کانون های خدمت رضوی نیز در خصوص چگونگی ارزیابی عملکرد ۶ ماهه اول سالجاری و تطبیق آن با برنامه های پیش بینی شده و اجرایی مناطق و شهرستان ها و کانون های تخصصی و عمومی استان نکاتی را بیان کرد.

وی همچنین در ارتباط با برنامه ها و مناسبت های پیش رو، روزهای پایانی ماه صفر و همزمان با سالروز رحلت رسول اکرم صلی الله علیه و آله، شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و شهادت امام رضا علیه السلام، از برپایی هیئت خدام الرضا علیه السلام با حضور خادمیاران و یاوران رضوی در روز شهادت امام رئوف خبر داد.

همچنین سرپرست کانون های خدمت رضوی در خصوص برپایی موکب کانون های خدمت رضوی در کربلای معلی و خدمت رسانی خادمیاران رضوی به زائران امام حسین علیه السلام نکات و برنامه هایی را ارائه کرد.

خروج از نسخه موبایل