نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تعداد توزیع سبدهای معیشتی در پردیس به بیش از ۱۰ هزار بسته رسید

به گزارش خبرشهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، علی درفکی مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان پردیس در خصوص توزیع بیش از ۱۰۰ بسته سبد کالا در این شهرستان، اظهار کرد: با تلاش خیرین، خادمیاران رضوی و مشارکت ۵۰ درصدی دبیرخانه کانون خدمت رضوی استان تهران ۶۰ بسته سبد کالا از کانون استان دریافت و بین نیازمندان توزیع شد.

وی گفت: در کنار این ۶۰ بسته حدود ۴۰ بسته سبد کالا توسط دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان پردیس تهیه و با تجمیع اقلام بیش از ۱۰۰ بسته بین نیازمندان، بیماران کرونایی و افرادی که از این بیماری متضرر و کار خود را از دست داده اند توزیع می‌شود.

درفکی افزود: هر سبد کالاها شامل ۱۰ کیلو برنج ایرانی، یک بسته گوشت گوسفندی ۱ کیلویی، رب، پروتئین گیاهی، نخود، لوبیا، عدس، ماکارونی، چای، قند، نمک، رشته سوپ، روغن و شکر است که هر خانواده را از تهیه مایحتاج منازل خود بی‌نیاز می‌کند.

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان پردیس با بیان اینکه از ابتدای ماه محرم تا کنون بیش از ۱۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد، بیان کرد: این کانون از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا ‌کنون بیش از ۱۰ هزار و ۱۰۰ سبد کالا توزیع کرده و این روند ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که توانستیم قطره‌ای از رهنمودهای دریایی مقام معظم رهبری را در رابطه با کمک‌های مومنانه انجام دهیم، تاکید کرد: خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان پردیس با همکاری شبکه بهداشت و درمان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی نسبت به شناسایی بیماران نیازمند کرونایی اقدام و نسبت به تهیه دارو، اهدای وام، کپسول اکسیژن و دیگر نیازهای این بیماران کرده و این تجهیزات درمانی در حال گردش بین این بیماران است.

خروج از نسخه موبایل