نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اعترافات تکان‌دهنده ميلاد حاتمي از پشت‌پرده شبکه قمار؛ از ندا ياسي تا تتلو و پيام صادقيان

ميلاد حاتمي درباره پشت‌پرده شبکه قمار اعترافات تکان‌دهنده‌اي کرد، وي اسامي افرادي چون ندا ياسي، تتلو و پيام صادقيان را آورده است و بر اين اساس تمام اين افراد تحت اعلام قرمز اينترپل هستند. همچنين در اين ويدئو ميلاد حاتمي شبکه قمار را ترسيم مي‌کند و نام افرادي نظير ندا ياسي، امير تتلو و پيام صادقيان، فوتباليست سابق، پويان مختاري و… را ذکر کرد.

گفتني است، ميلاد حاتمي‌ از گردانندگان سايت‌هاي معروف قمار و شرط‌بندي بود که چندين سال از اين طريق، پول‌هاي زيادي به دست آورده و از بسياري از افراد کلاهبرداري مي‌کرد؛ استفاده از روش‌هاي غيراخلاقي براي تبليغ از ديگر اقدامات حاتمي بود. اتهامات ميلاد حاتمي شامل فعاليت تبليغي عليه نظام، توهين به مقدسات اسلامي، روابط نامشروع، نشر محتواي مبتذل و مستهجن در فضاي مجازي و تجاهر به فسق، دعوت مردم به ويژه نوجوانان و جوانان به فساد و فحشاء، عضويت در شبکه سازمان‌يافته قمار، کلاهبرداري و پولشويي و کسب در آمد از محل نامشروع است.

وقتي ميلاد حاتمي دستگير مي‌شود
ميلاد حاتمي پس از جنجال محسن افشاني براي اينکه نشان دهد خيلي قدرتمند است فيلمي از داخل ماشين پليس منتشر کرد که باعث خشم شهروندان ترک شد، به همين دليل پليس او را بازداشت کرد. بلافاصله پليس اينترپل ايران که متوجه دستگيري ميلاد حاتمي در استانبول شده بود، پرونده درخواست استرداد او را بار ديگر به جريان انداخت و موفق شد اسفند ماه سال گذشته او را از ترکيه تحويل و وارد ايران کند.

قرار است حاتمي به اتهامات اخلاقي و مالي در دادگاه انقلاب تهران محاکمه شود و تاکنون عناوين اتهامي او محرمانه اعلام شده است، اما آنچه مشخص است دو عنوان اصلي اتهامات وي اشاعه فساد و فحشا و تحصيل مال نامشروع است. بايد ديد علاوه بر اين دو اتهام، اين متهم با چه اتهامات ديگري محاکمه خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل