نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آمادگی خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ جهت اجرای برنامه‌های ماه صفر

به گزارش خبرشهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن انجام زیارت و عرض ارادت به امامزادگان سیدجعفر (ع) و سیده حمیده خاتون (س) در باغ فیض، طی نشستی که با حضور مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه برگزار شد، نسبت به اجرای برنامه‌های کانون های عمومی و تخصصی منطقه برنامه‌ریزی و تبادل نظر کردند.

وحید ابراهیم یزدی مسئول کانون های خدمت رضوی منطقه ۵، با تشریح برنامه‌های پیشنهادی مسئولان کانون‌ها به بیان نقاط ضعف و قوت اجرای برنامه ها پرداخت و احکام انتصابی که از سوی سرپرست کانون های خدمت رضوی استان تهران صادر شده را به مسئولين کانون های منطقه اعطا کرد.

یزدی در ادامه عنوان کرد: در دومین روز ماه صفر تعداد ۷۵ بسته یک کیلویی گوشت قربانی توسط خادمیاران تهیه و بین نیازمندان منطقه توزیع شد.

وی بیان کرد: خادمیاران کانون اردوی جهادی با یاد مهربانی امام رضا (ع) در راستای کمک به یک خانواده بی سرپرست در رفع نیازها و بازسازی منزل به روستای سنگان رفته و یک تلویزیون و یک کتری و قوری به این خانواده اهدا کردند و هماهنگی های لازم جهت برطرف کردن مشکلات و بازسازی منزل انجام شد.

در پایان جلسه خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران، آمادگی خود را جهت اجرای برنامه‌های مناسبتی ماه صفر و ایام شهادت امام رضا علیه‌السلام اعلام کردند.

خروج از نسخه موبایل