نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

واکسیناسیون دانشجویان آغاز شد+ سامانه و نحوه ورود به salamat.gov.ir

شورای صنفی کل دانشجویان دانشگاه تهران اعلام کرد؛ کد ملی تمامی دانشجویان دانشگاه تهران در سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت ثبت شده و دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

شورای صنفی این نکته را هم متذکر شده است که اگر دانشجویان با این مشکل مواجه شدند که در مراکز واکسیناسیون به آن‌ها واکسن نزدند، از مسئول آن مرکز بخواهند که کد ملی شأن را در سامانه بررسی کنند.

لازم به ذکر است دانشجویان قبل از مراجعه به مراکز واکسیناسیون، حتماً در سایت مربوطه ثبت نام و اقدام به رزرو نوبت کنند.

سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت

کد ملی تمامی دانشجویان دانشگاه تهران در سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت ثبت شده و دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران در تمامی شهرستان‌ها می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

شورای صنفی این نکته را هم متذکر شده است که اگر دانشجویان با این مشکل مواجه شدند که در مراکز واکسیناسیون به آن‌ها واکسن نزدند، از مسئول آن مرکز بخواهند که کد ملی‌شان را در سامانه بررسی کنند.

همچنین به گفته معاون دانشجویی دانشگاه تهران: با توجه به اینکه وزارت بهداشت روز گذشته _سه‌شنبه ۱۶ شهریورماه_ اعلام کرده بود که واکسیناسیون برای تمام عموم مردم با هر رده سنی آزاد شده است؛ بنابراین تمامی دانشجویان کشور به خصوص دانشجویان دانشگاه تهران در هر مقطع تحصیلی می‌توانند جهت ثبت نام برای تزریق واکسن به سایت واکسیناسیون وزارت بهداشت مراجعه کنند.

لازم به ذکر است دانشجویان پیش از مراجعه به مراکز واکسیناسیون، حتماً در سایت مربوطه ثبت‌نام و اقدام به رزرو نوبت کنند.

خروج از نسخه موبایل