نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری هیئت خدام الرضا(ع) در منزل شهید اصغر رضایی

به گزارش خبرشهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ١٤ تهران، به رسم هرسال، در هر شب جمعه محرم و صفر مراسم هیئت خدام الرضا(ع) را در منزل یکی از شهدای بزرگوار منطقه برگزار می نمایند. با توجه به شرایط کرونایی کشور و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی مسئولیت برگزاری هر شب جمعه بر عهده تعدادی از کانون های خدمت رضوی منطقه می باشد تا مراسمات با حضور حداقل افراد برگزار شود.
در چهارمین شب جمعه، تعدادی از خادمیاران کانون های ایثار و شهادت و با همراهی خادمیاران کانون هنر و محضولات فرهنگی و کانون شعر و ادب در منزل شهید اصغر رضایی حاضر شدند و یاد و خاطره شهید را گرامی داشتند.
تلاوت قرآن، قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه السلام، تلاوت زیارت عاشورا از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.
شهید اصغر رضایی یکم مهر ۱۳۴۰، در تهران چشم به جهان گشود. سال۱۳۶۴ ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. پاسدار بود و به عنوان سپاه پاسداران در جبهه حضور یافت. نوزدهم دی ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت گلوله شهید شد. مزار او در بهشت زهرای تهران قطعه ٥٣ واقع شده است.
در پایان مراسم خادمیاران با اهدا قطعه فرش متبرک حرم رضوی، تمثال سردار دلها و نمک متبرک رضوی به مادر شهید از ایشان تقدیر کردند.
در این مراسم از مهمانان با کیک و آبمیوه پذیرایی شد و در پایان نیز همگی مهمان سفره کرامت رضوی بودند.

خروج از نسخه موبایل