نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

استمرار طرح “هر چهارشنبه یک مسجد با خادمیاران” در منطقه ۱۳

به گزارش خبرشهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در ادامه طرح هر چهارشنبه یک مسجد با خادمیاران و در چهارشنبه های امام رضایی و به همت خادمیاران منطقه ۱۳ تهران طرح “هر چهارشنبه یک مسجد با خادمیاران” در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ برگزار شد.
در این طرح خادمیاران رضوی منطقه ۱۳  هر هفته و در چهارشنبه های امام رضایی در یکی از مساجد منطقه نسبت به خدمت رسانی به شهروندان منطقه خواهند پرداخت.
در سومین اقدام طرح موصوف و به همت خادمیاران کانون های مشاوره و مددکاری ، سلامت، حقوقی ، خبر و فضای مجازی و روابط عمومی منطقه ۱۳ در مسجد علی ابن موسی الرضا علیه السلام از ساعت ۱۸ لغایت ۲۰ خدمت مشاوره حقوقی، خانواده ، مددکاری و ویزیت رایگان پزشکی را برای تعداد ۱۵ نفر از مراجعین ارائه کردند.
از آغاز این طرح تاکنون خادمیاران خدمت رضوی منطقه ۱۳ با حضور در مساجد منطقه به بیش از پنجاه و هفت نفر از مراجعین و نیاز مندان خدمت مشاوره حقوقی، خانواده و همچنین ویزیت پزشک عمومی ارائه کردند.
در این میان با توجه به شرایط کرونایی و حضور تمام وقت اعضای خانواده ها در خانه و استفاده بیش از حد از فضای بدون مرز مجازی، خانواده ها دچار مشکلاتی شده و نیازمند ارائه مشاوره خانواده می‌باشند که درصد بالایی از مراجعین نیازمند مشاوره خانواده بوده اند .
گفتنی است اول هر هفته مقصد بعدی این طرح با درج مشخصات مسجد و خدمات قابل ارائه،  مشخص و در منطقه اطلاع رسانی شده تا علاقه مندان و نیازمندان بتوانند از خدمات ارائه شده بهره مند شوند.

خروج از نسخه موبایل