نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تداوم چهارشنبه های امام رضایی در منطقه ١٤ تهران

به گزارش خبرشهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، چهارشنبه ‌ها اگر چه روزی است مثل روزهای دیگر هفته، اما برای خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ١٤ تهران که خادمیاری خورشید هشتم روشنی ‌بخش زندگی و حیاتشان شده، این روز معبری است تا به نیابت از حضرت شمس الشموس، امور خیرخواهانه انجام بدهند.

در همین راستا، خادمیاران کانون عمومی منطقه ١٤ تهران، تعداد ٨ بسته ارزاق را تهیه و به دست خانواده های نیازمند منطقه رساندند. ٣ تا از این بسته ها شامل ٥ کیلو برنج، ١.٥ کیلو لوبیا قرمز، ٤.٥ لیتر روغن مایع، یک بسته چای کیسه ای، دو بسته ماکارونی، یک مایع ظرفشویی و یک خمیر دندان بود. و ٥ بسته دیگر نیز شامل برنج، چای، روغن، نخود، عدس، لوبیا، جو، سویا، رب، ماکارونی، رشته آش، خرما، پنیر و حلوا ارده بود.
از سوی دیگر نیز خادمیاران کانون عمومی منطقه تعدادی غذای گرم را تهیه و در میان نیازمندان توزیع کردند.
همچنین در اقدامی دیگر و همزمان با دوشنبه های امام حسنی خادمیاران کانون عمومی منطقه ٨٠ پرس زرشک پلو با مرغ را تهیه و درب منزل نیازمندان تحویل دادند. هزینه این ٨٠ پرس زرشک پلو توسط خادمیار کانون زیارت منطقه تامین شده بود.
در همین روز نیز ٦٦ پرس عدس پلو توسط خادمیاران کانون خبر و فضای مجازی منطقه تهیه و توسط خادمیاران کانون عمومی در میان نیازمندان شناسایی شده توزیع گردید.

خروج از نسخه موبایل