نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اطعام حسینی در چهار شنبه امام رضایی

به گزارش خبرشهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، توجه به امور همنوعان و برطرف کردن نیازهای آنان، از بایسته‌های رفتاری هر فرد صاحب وجدانی است؛ ضرورت مبادرت به این امر به‌ویژه در شرایط فعلی که جامعه با چالش‌های اقتصادی مواجه شده است، بیش از گذشته احساس می‌شود. متون روایی مواسات و همیاری را به لحاظ همین شدت ابتلائات، یکی از مهم‌ترین وظایف رفتاری شیعیان بر شمرده‌اند؛ به عنوان نمونه رسول خدا صلی الله علیه و آله در ثواب یاری‌رسانی به همنوعان فرمود «مَنْ قَضَى لِأَخِیهِ الْمُؤْمِنِ حَاجَةً کَانَ کَمَنْ عَبَدَ اللَّهَ دَهْراً؛ کسی که حاجت مؤمنی را برآورده کند، مثل کسى است که عمرى خدا را بندگى کند؛ ».
در راستای گسترش فرهنگ چهارشنبه های امام رضایی در شهرستان فیروز کوه کانون خدمت رضوی فیروز کوه با همیاری خیرین شهرستان، ۱۱۰ پرس غذا (قیمه) توسط خادمین رضوی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی طبخ و در بین نیازمندان تحت پوشش کانون خدمت شهرستان توسط خیرین توزیع گردید.
لازم به ذکر است که با برنامه ریزی انجام شده خیرین در کنار خادمین رضوی توزیع را انجام دادند تا حال و هوای معنوی دیدار با نیازمندان و حرف دل آنها راشنیدن بهره ببرند.
در روز چهارشنبه همچنین اقدام به توزیع 100 بسته ارزاق عمومی شامل ( روغن مایع، رب گوجه فرنگی، نمک ید دار، یک بسته پنیر، رشته آش، ماکارانی ساده و فرمی، دستمال کاغذی، قند، شکر، عدس و مایع ظرف شویی ) در بین نیازمندان تحت پوشش کانون خدمت توزیع شد.

خروج از نسخه موبایل