نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

افتتاح ۳ پروژه عمرانی در شهرستان شهریار به مناسبت هفته دولت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، به مناسبت هفته دولت و با حضور دکتر محسنی بندپی استاندار تهران‌، مهندس چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، مهندس صحرایی مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران در شهرستان شهریار، ۳ پروژه عمرانی در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید. 

این پروژه‌ها شامل مجتمع آبیاری تحت فشار کشاورزی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، مجموعه ورزشی شهید سلیمانی روستای رضی‌آباد بالا با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و آموزشگاه ۱۵ کلاسه استاد زرین‌کوب در امیریه شهریار بود.

نوراله طاهری فرماندار شهریار در حاشیه این مراسم اظهار کرد: به حمدالله امروز پروژه‌های بسیار مطلوبی در سطح شهرستان شهریار در حوزه‌های مختلف آماده افتتاح است که امروز ۳ پروژه با حضور استاندار محترم تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: طی چند سال گذشته بیش از ۱۳ مدرسه سالانه احداث و تحویل شده شده که در هفته دولت جاری ۱۰ مدرسه آماده افتتاح است و در دهه مبارک فجر نیز به همین تعداد مدرسه آماده افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهریار با اشاره به افتتاح ۴ پروژه ورزشی در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی ۱۵۰ هکتار آبیاری قطره‌ای و ۱۰ هزار مترمربع گلخانه آماده بهره‌برداری است تا وضعیت بهره‌برداری آب در شهرستان بهبود یابد.

طاهری گفت: مجموعا حدود ۲ هزار میلیارد تومان پروژه با اشتغالزایی ۱۹۱۰ نفر در سطح شهرستان شهریار در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.













خروج از نسخه موبایل