نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بازدید مسئولین دانشگاه ایرانیان از مراکز تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم رئیس این اداره ضمن اعلام انجام واکسیناسیون در مراکز توانبخشی این شهرستان گفت: پس از انجام واکسیناسیون نیز تمامی مراکز موظف هستن کلیه پروتکلهای بهداشتی از قبیل: ضد عفونی ساختمان ، تب سنجی روزانه و … را رعایت کنند.
وی افزود: در همین راستا و با توجه به تزریق دوز اول واکسن کرونا در مراکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان طی بازدیدی با مسئولین شرایط بهداشتی مراکز و همینطور عوارض مددجویان پس از دریافت دوز اول مورد بررسی قرار گرفت.
خادم در ادامه با بیان اینکه مسئولیت مراکز توانبخشی در این مدت بیشتر شده است گفت: مراکز غیر دولتی در یکسال اخیر علاوه بر اجرای وظایف خود طبق مقررات سازمان وظیفه سنگین کنترل شرایط و رعایت پروتکل های بهداشتی را با توجه به شیوع بیماری کرونا داشته اند.
رئیس بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تقدیر از زحمات و پیگیری های مدیریت و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان گفت: از آغاز شیوع این بیماری کارشناسان حوزه مراکز خصوصی و دیگر مسئولین بازدیدهای دوره ای را بصورت آنلاین و حضوری از تمامی این مراکز انجام میدهند و طی این دیدار ها تمامی موارد بهداشتی، امنیتی ، پزشکی ، تغذیه، مددکاری و … بیماران مراکز مورد ارزیابی و در صورت وجود نقاط ضعف ضمن ارائه راهنمایی های لازم به مراکز در خصوص رفع مشکلات مهلت مقرر تعیین میشود.

خروج از نسخه موبایل