نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و فرماندار شهریار

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران به همراه فرماندار شهرستان شهریار، روز سه شنبه بیست و ششم مرداد نحوه فعالیت و خدمات مراکز غربالگری و درمان سرپایی کرونا و مراکز تجمیعی واکسیناسیون این شهرستان؛ را مورد بازدید قرار دادند.
این بازدید با همراهی دکتر ناصح مدیر شبکه بهداشت و درمان، دکتر داداشی مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها، ،دکتر عرب بهجت سرپرست واحد کسترش شبکه انجام شد و تیم بازدید کننده با حضور در مرکز غربالگری و درمان سرپایی کرونا مستقر در مرکز خدمات جامع سلامت شهید سهراب علی بخشی و مرکز تجمیعی واکسیناسیون امیریه شهریار، نحوه ارائه خدمات نمونه گیری و درمان سرپایی کرونا و همچنین فرآیند تزریق واکسن کرونا به شهروندان این شهرستان را مورد ارزیابی قرار دادند.
رئیس دانشگاه در بازدید از مرکز غربالگری و درمان سرپایی کرونا شهید سهراب علی بخشی، راهکارهایی برای بهبود شرایط فضای انتظار مراجعین را ارائه دادند.
در این برنامه؛ استفاده از سیستم های دیجیتال نوبت دهی به عنوان یکی از ملزومات ضروری مراکز تجمیعی واکسیناسیون و غربالگری کرونا، در دستور کار شبکه بهداشت ودرمان شهرستان شهریار قرار گرفت.
دکتر کوهپایه زاده در این خصوص تصریح نمود ارتقاء سیستم نوبت دهی می تواند عاملی موثر در ایجاد نظم، پیشگیری از اتلاف وقت مراجعین و تسریع فرآیند واکسیناسیون و نمونه گیری باشد که بدون شک تأثیر قابل توجهی در ارتقاء کمی و کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی مراجعین خواهد داشت.
تیم بازدید کننده با تقدیر از مدیریت مطلوب فرآیندهای واکسیناسیون و نمونه گیری کرونا در شهرستان شهریار، از خدمات و زحمات پرسنل و کارکنان شبکه بهداشت و درمان قدردانی نمودند و کنترل اپیدمی کرونا و موفقیت در اجرای واکسیناسیون همگانی را محصول تعامل بین حوزه سلامت، سایر ادارات و سازمان های مرتبط و شهروندان محترم و حمايت فرماندار محترم شهرستان برشمردند.





خروج از نسخه موبایل