نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پویش «سلامت رضوی» در تهران راه‌اندازی می‌شود

سلامت رضوی

به گزارش خبرشهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، علیرضا جانه سرپرست کانون‌های خدمت رضوی استان تهران بااشاره به دستورات تولیت آستان قدس رضوی در ارتباط با برنامه‌های اجرایی ستاد مقابله با کرونا کانون‌های خدمت رضوی استان اظهار کرد: برنامه‌های عملیاتی و اجرایی مختلفی توسط خادمیاران و یاوران رضوی جهت پیشگیری و کنترل کرونا در مناطق و شهرستان ها با مسئولیت رابطین در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به نقش کانون‌های وقف‌ونذر، جهادی، مشاوره و مددکاری و تبلیغی و تشکیل تیم‌های محله‌ای در کنترل شیوع این ویروس گفت: همکاری پزشکان، پرستاران و بهیاران خادمیار و داوطلب جهت کمک به کادر درمان و انجام اموری مانند ارائه ویزیت، کمک به تزریق سرم و انجام تست‌های تشخیصی بخشی از خدمات در این زمینه است‌.

سرپرست کانون‌های خدمت رضوی استان تهران افزود: شناسایی بیماران کرونایی در محلات، سرکشی و راهنمایی و ارائه خدمات آموزشی، تهیه و توزیع لوازم و اقلام بهداشتی میان خانواده‌های نیازمند و در مجالس عزاداری حسینی، عیادت از بیماران کرونایی در منزل و بیمارستان‌ها و اهدای بسته‌های فرهنگی مانند دعا، حدیث و حرز امام رضا علیه السلام از دیگر از دیگر اقدامات ستاد مقابله با کرونا کانون‌های خدمت رضوی استان تهران است.

وی به برگزاری پویش «سلامت رضوی» جهت تامین کمک هزینه درمان بیماران کرونایی نیازمند اشاره کرد و گفت: خیرین و نیکوکاران خیراندیش می‌توانند به نیت ثامن‌الحجج علیه السلام با واریز هر سهم ۸۰ هزارتومان به شماره حساب ۵۸۵۳۳۷۷۰۹۳ بانک ملت و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۵۸۸۸۶۷۷۲ با شناسه واریز ۱۱۰۰۱۶۱۶۱ به‌نام درآمد نذورات آستان قدس با شناسه تجهیزات پزشکی و دارویی در این پویش نیز مشارکت داشته باشند.

کانون‌های خدمت رضوی سلامت مناطق و شهرستان‌های استان تهران در صورت در اختیار داشتن مکان مناسب و نیروی پزشک و پرستار میتوانند در تسریع روند واکسیناسیون به دبیر ستاد مقابله با کرونا کانون سلامت اعلام کرده و در اجرای طرح شهید سلیمانی نیز هماهنگی و همکاری داشته باشند.

جانه در پایان تصریح کرد: ارائه خدمت به مردم جهت تامین جان و حفظ سلامت آنها به نیابت از امام رضا علیه السلام پاداشی بیشماری دارد.

خروج از نسخه موبایل