نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ترویج فرهنگ عاشورایی در منطقه ١٤ تهران

به گزارش خبرشهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ١٤ تهران در جهت ترویج نهضت حسینی و فرهنگ عاشورایی با همکاری دفتر کانون های خدمت رضوی استان تهران و سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به توزیع ٥٠٠٠ سربند منقش به شعار “نسل به نسل در پناهت هستیم” و تعدادی پوستر، پرچم، برچسب مزین به نام امام حسین علیه السلام در میان کانون های خدمت رضوی مساجد منطقه کردند تا در میان عموم مردم توزیع شود.
همچنین تعدادی شابلون با شعارهای امام حسینی برای مزین شدن خودروها به این شعارها در اختیار کانون های خدمت رضوی مساجد منطقه قرار گرفت.
٥٠٠٠ سربند حسینی نیز توسط خادمیاران کانون عمومی منطقه برش خورده است که پس از بسته بندی جهت توزیع در اختیار سایر خادمیاران قرار گرفت.
گفتنی است ترویج فرهنگ عاشورایی و نهضت حسینی(ع) به ویژه در عصر حاضر و با توجه به شرایط کنونی کشور یک ضرورت و کمترین تکلیفی است که برعهده خادمیاران رضوی است. نهضت حسینی(ع) برای انسان و جهان، سراسر مشق است چرا که امام حسین(ع) در میدان مبارزه با طاغوت و نفی انحراف و دین سازی هایِ باطل، جان عزیز خویش را فدا کردند.

خروج از نسخه موبایل