نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اجرای طرح مدافعین سلامت ۲ در شهرقدس

به گزارش خبرشهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در راستای هشت دستور تولیت آستان قدس رضوی جهت مقابله با موج پنجم کرونا، خادمیاران رضوی در شهرقدس به میدان آمدند و خدمات مختلفی در ارائه خدمات سلامت‌بخش به مردم ارائه دادند. 

یکی از این اقدامات انتخاب مصداق توزیع ماسک در مناطق کم‌برخوردار و در بین نیازمندان بوده که توانستند جهت حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از ابتلا به بیماری ویروسی کرونا خدمت خیرخواهانه انجام دهند.

محمد مردانه جهان تیغ، خادمیار فعال شهرقدسی در اولین قدم اجرای این طرح با تهیه و توزیع ۱۵۰ عدد ماسک بهداشتی بسته‌بندی شده و توزیع در سطح شهر و در میان مردم به‌خصوص افراد فاقد ماسک گام‌های خدمت برداشت. همچنین توزیع بسته‌های ارزاق و غذای گرم و ارائه مشاوره شغلی از دیگر فعالیت‌های عمومی و تخصصی انجام شده دوران خدمت رضوی اوست که در کارنامه خود ثبت کرده است.

کانون خدمت رضوی سلامت نیز با مشارکت در اجرای طرح خانه به خانه گروه جهادی پزشکی شمیم مهر سبحان(شمس) در سطح شهر اقدام به ارایه خدمات پزشکی و درمانی با کمک خیرین داشته است. 

کانون‌های خدمت رضوی و خادمیاران در نقاط مختلف شهرقدس با همراهی و کمک خالصانه خیرین و نیکوکاران خیراندیش نسبت به مهار ویروس کرونا و رسیدگی به بیماران نیازمند همیشه در صحنه بوده و به نیابت از امام مهربانی‌ها از راه دور خدمات مختلف امام رضایی انجام می‌دهند.

خروج از نسخه موبایل