نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

۱۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در غرب استان تهران کشف شد

سردار کیوان ظهیری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان‌های غرب استان تهران، اظهار داشت: در ۷۲ ساعت گذشته با تلاش‌ها و اقدامات تخصصی مأموران انتظامی غرب استان تهران با اجرای ۲۲۵ فقره حکم قضائی، ۴۰۰ سارق و مال خر دستگیر که ۷۵ درصد از آنان دارای سوابق متعدد سرقت بودند.

وی افزود: کشف بیش از ۶۰ فقره انواع کلاهبرداری و دستگیری ۶۲ کلاهبردار حرفه ای از سطح ۶ شهرستان غرب استان تهران از دیگر اقدامات مهم پلیس غرب استان تهران بود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف ۹۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه، گفت: در این مدت ۱۴ باند بزرگ سرقت، توسط مأموران پلیس آگاهی کشف و منهدم شد.

ظهیری با اشاره به کشف ۱۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق، بیان داشت: در این خصوص ۳۶۹ هزار قلم کالای قاچاق کشف و ۲۹ قاچاقچی نیز دستگیر، به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در این طرح ۱۱۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۴ نفر از سوداگران مرگ نیز دستگیر شدند.

وی در پایان از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و دستگیری مجرمان و سارقان قدردانی کرد و افزود: انتظار این است که این روند همکاری همچنان ادامه داشته باشد.

خروج از نسخه موبایل