نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آغاز واکسیناسیون بیماران و پرسنل مراکزغیردولتی نگهداری از بیماران اعصاب و روان

طی پیگیری های صورت گرفته از سازمان بهزیستی و همینطور همکاری شبکه بهداشت و درمان فاز اول واکسیناسیون بیماران روانی مزمن در 12 مرکز نگهداری شبانه روزی غیردولتی و همینطور پرسنل این مراکز آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم رئیس اداره ضمن تقدیر از پرسنل این مراکز در اجرای پروتکل های بهداشتی از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون گفت: از فروردین ماه واکسیناسیون بیماران مراکز آغاز شده بود که در مرحله اول سالمندان طی دو مرحله واکسن کرونا را دریافت نموده اند.
وی افزود: در این مرحله نیز دوازده مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان به همراه پرسنل این مراکز طی دو هفته مرحله اول واکسن را دریافت می نمایند.
روح الله غفاری معاون توانبخشی نیز با بیان اینکه دریافت هرچه سریعتر واکسن جهت این مراکز امری بسیار ضروری است گفت: در تلاش هستیم تا تمامی مراکز به نوبت دو مرحله واکسن را دریافت نمایند.
غفاری در پایان ضمن اعلام لزوم بازدید های متداوم از مراکز توسط تیم تخصصی نظارت گفت: واکسیناسیون مراکز به منزله عدم نیاز به اجرای پروتکلهای بهداشتی نیست و پس از دریافت دو مرحله نیز تمامی مسائل بهداشتی بایستی توسط مراکز اجرا شود و کارشناس مانند قبل شرایط و نحوه اجرا را مورد بررسی قرار خواهند داد.



خروج از نسخه موبایل