نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تجلیل از ورزشکاران زورخانه پهلوان عزیزالله ممقانی

به گزارش خبرشهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به همت کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی و در ایام دهه ولایت و امامت و همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام هادی علیه السلام ویژه برنامه ورزشی در زورخانه پهلوان عزیزالله ممقانی شهریار برگزار و از ورزشکاران این زورخانه تجلیل شد.
این مراسم با حضور خادمیاران و پدران معظم شهیدان ابراهیمی، یداللهی و آژند با صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام و با ضرب مرشد و اقتدا به نماد و اسوه جوانمردی و شجاعت حضرت امام علی علیه السلام و با اجرای نمایش ورزش زورخانه ای و اظهار تکریم و تعظیم نسبت به پرچم آستان قدس رضوی توسط ورزشکاران اجرا شد.
یکی از جلوه های بسیارمعنوی این مراسم حضور مادر شهید والا مقام مجتبی یداللهی اولین شهید مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که این مادر شهید به عنوان تنها بانوی مراسم با تصویر فرزند شهیدش در دست، اجرای ورزشکاران را نظاره کرد.
همچنین پهلوان عزیزالله ممقانی که خود از خانواده های معظم شهداست، به پاس حضور مادر شهید مجتبی یداللهی فضای دلنشین زورخانه را به تصویرشهید مدافع حرم شهید مجتبی یداللهی مزین کرد.
سپس به دست مبارک پدران شهدا به پهلوان عزیزالله ممقانی و دو نفردیگراز ورزشکاران فرش تبرکی به رسم یادبود اهدا شد و از طرف خادمان حرم مطهر نیز یک شمعدان به زورخانه اهدا شد.
در ادامه مراسم، با نواختن ضرب مرشد درمدح و ستایش حضرت امام علی(ع) و حضرت امام رضا علیه السلام و اجرای برنامه پرچم گردانی و توزیع نمک تبرکی در میان ورزشکاران با رعایت شیوه نامه های بهداشتی پایان یافت.

خروج از نسخه موبایل