نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری اردوی جهادی و فرهنگی در روستای کبودگنبد پاکدشت تهران

به گزارش خبرشهر از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، تعدادی از خادمیاران کانون عمومی خدمت رضوی پاکدشت تهران با همکاری حوزه مقاومت بسیج17 حضرت خدیجه(س)، با تدارک یک اردوی چند روزه جهادی و فرهنگی، با نام و یاد شمس الشموس به یاری مردم روستای کبودگنبد شتافتند.
ارائه مشاوره پیشگیری از اعتیاد، مشاوره های فردی، پاسخگویی به سوالات شرعی، توزیع کتاب آموزش روش پیشگیری از کرونا درب منازل و معابر عمومی، تقدیر از بانوان محجبه فعال شاغل، نصب بنر با محتوای عفاف و حجاب، مشاوره طب اسلامی از جمله برنامه های این اردوی چند روزه بود.
در این چند روز تعدادی بسته ارزاق شامل روغن، ماکارانی، سویا، برنج و کنسرو ماهی در میان نیازمندان روستا توزیع شد. همچنین توسط خادمیاران رضوی تبرکات رضوی در میان همه اهالی روستا توزیع شد.
خادمیاران رضوی تراکت هایی را با عنوان «موقع نماز ده دقیقه تعطیل» در میان مغازه داران و کسبه روستا توزیع کردند و از آن ها خواستند با نصب این تراکت ها بر درب مغازه های خود، به هنگام اذان کسب و کار خود را به مدت 10 دقیقه تعطیل و فریضه نماز را اول وقت به جا آورند.
همچنین مسابقه ای با موضوع ماجرای گوهرشاد برای کودکان برگزار و به چهل نفر از شرکت کنندگان در مسابقه تخته وایت برد اهدا شد.
حضور خادمیاران به همراه پرچم مطهر رضوی در این روستا، حال و هوایی معنوی را در میان اهالی به وجود آورده بود.

خروج از نسخه موبایل