نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

شورای نگهبان امین نظام و مردم است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، نورالله طاهری فرماندار شهریار در پیامی به‌ شرح فرارسیدن سالروز تشکیل شورای محترم نگهبان را تبریک گفت.

بسم الله الرّحمن الرّحیم 

شوراي محترم نگهبان، كه حافظ احكام مقدس اسلام و قانون اساسي هستند، مورد تأييد اينجانب مي‌باشند. و وظيفه آنان بسيار مقدس و مهم است. (حضرت امام‌خمینی(ره) )

شورای نگهبان که با تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در ابتدای پیروزی انقلاب تشکیل شد، به عنوان یکی از اركان اصلي نظام جمهوری اسلامی وظيفه حراست از قانون اساسی و شرع و نهاد ناظر انتخابات را داشته و در حقیقت عنوان حافظ اسلاميت نظام و پاسدار قانون اساسی است.

شورای نگهبان به نوعی حساس‌ترین دستگاه قانونی کشور است که اوج اقتدار قانونی و معنوی وسیله و مظهر اعتماد عمومی و همانا امین نظام و مردم بوده و نقش مهمی در هدایت جامعه و جلوگیری از انحراف در مسیر پیشرفت کشور دارد.

به فرموده رهبری معظم انقلاب شورای نگهبان تضمین کننده قوام نظام که همانا اسلامیت نظام می‌باشد، است امروز هر چه به جلو می‌رویم، اهمیت حضور شورای نگهبان در راستای صیانت از از اصول و ارزش‌های انقلاب دوچندان نمایان می‌شود.

اینجانب ضمن تبریک مجدد سالروز تشکیل شورای محترم نگهبان قانون اساسی، هجمه‌ها و تبلیغات منفی گسترده دشمنان انقلاب اسلامی را دلیلی بر حرکت صحیح و اصولی این شورا می‌دانم و از زحمات و تلاش‌های اعضا محترم شورای نگهبان و دفاتر استانی و شهرستانی این شورا به ویژه مسوول و عزیزان دفتر هیات نظارت شورای نگهبان در شهرستان شهریار تقدیر و تشکر می‌کنم.

خروج از نسخه موبایل