نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 99

این آزمون به طور همزمان در 84 شهرستان مختلف برگزار می شود و ارائه کارت ورود به جلسه همراه با کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار ضروری می باشد و در صورت به همراه نداشتن آن ها، از ورود داوطلب به حوزه امتحانی ممانعت خواهد شد. برای اطلاع از زمان انتشار این کارت و نحوه دریافت آن تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 99

همان گونه که ذکر شد، افرادی که در بازه زمانی مشخص با در دست داشتن مدارک ثبت نام آزمون وکالت و با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت 99، مراحل نام نویسی خود را در زمان ثبت نام آزمون وکالت 99 جهت شرکت در آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون هاى وکلاى دادگسترى به انجام رسانده اند، برای حضور در جلسه می بایست کارت ورود داشته باشند. 

از این رو داوطلبان این آزمون می توانند 3 روز قبل از برگزاری آزمون در تاریخ 22 تیر ماه 1400 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org نسخه پی دی اف کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. به خاطر داشته باشید که همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار برای شرکت در آزمون الزامی است، در غیر این صورت از حضور داوطلب در جلسه آزمون جلوگیری می شود.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 99

متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت باید پس از ورود به سایت ثبت نام آزمون وکالت با درج اطلاعات لازم نسخه pdf آن را دریافت نمایند که در ادامه مراحل مشاهده کارت حضور در جلسه آزمون وکالت برای سال 99 برای شما عزیزان شرح داده شده است.




سپس در این مرحله لینک فعال “کارت شرکت در آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت سال 1399” را انتخاب نمایید.


  1. از طریق شماره پرونده و سریال ثبت نامی داوطلب
  2. جست و جو بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری
  3. دریافت کارت از طریق وارد کردن شماره پرونده و کد ملی
  4. مشاهده بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبی

بعد از درج هر یک از اطلاعات بالا در کادرهای مربوطه و همچنین ثبت نمودن کد امنیتی نمایش داده شده در جایگاه مشخص، دکمه “جستجو” را جهت مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود بفشارید.






توجه نمایید، افرادی که شماره پرونده، سریال و یا کد پیگیری خود را فراموش کرده اند، می توانند پس از دریافت شماره پرونده و شماره داوطلب از طریق مراجعه به باجه های رفع نقص، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود نمایند.

بهتر است متقاضیان پس از دریافت کارت آزمون، یک بار دیگر عکس و تمامی اطلاعات روی کارت را کنترل کنند و در صورت درج اشتباه اطلاعات، نسبت به تصحیح آن به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام کنند تا برای شرکت در جلسه آزمون به مشکل بر نخورند. اگر اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه اشتباه باشد و یا نواقصی در آن وجود داشته باشد، در صورت قبولی در آزمون از ثبت نام فرد جلوگیری به عمل خواهد آمد.

نحوه رفع نواقص کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 99

به داوطلبان این امکان داده شده تا در صورت درج هر گونه اشتباه در کارت ورود به جلسه آزمون، جهت اصلاح و ویرایش آن قبل از زمان برگزاری آزمون وکالت اقدام نمایند. این دسته از شرکت کنندگان می بایست برای اصلاح موارد ذیل به آدرس باجه های رفع نقص مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که نشانی آن ها همزمان با اطلاعیه دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که لینک دریافت فایل پی دی اف آن در جدول زیر برای شما عزیزان قرار داده شده است. داوطلبان می توانند با مراجعه به آدرس این باجه در روز پنجشنبه مورخ 19 فروردین ماه 1400 از ساعت 8 الی 12 و همچنین از ساعت 14 الی 17، نسبت به رفع نواقص کارت خود اقدامات لازم را به انجام برسانند.

لازم به ذکر است که به استثنای موارد فوق، اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، تاریخ فارغ التحصیلی و عنوان رشته تحصیلی نیز ممکن است با واقعیت مغایرت داشته باشند که برای اصلاح این بخش از مشخصات، نیازی به مراجعه به باجه های رفع نقص نمی باشد و داوطلبان باید از قسمتی که جهت اصلاح و ویرایش اطلاعات ثبت نامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور تعبیه می گردد، استفاده نمایند.

نکات مهم

داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، باید ضمن آگاهی از منابع آزمون وکالت می بایست برنامه ریزی صحیحی جهت مطالعه دروس داشته باشند و پس از شرکت در آزمون در زمان اعلام نتایج آزمون وکالت 99 از وضعیت پذیرش خود آگاه شوند. همچنین اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در خصوص تفاوت آزمون وکالت مرکز مشاوران قوه قضائیه و کانون وکلای دادگستری دریافت نمایید، می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 99 در چه تاریخی منتشر می شود؟

این کارت از روز سه شنبه مورخ 22 تیر ماه 1400 قابل دریافت می باشد.

2- کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 99 را چگونه می توان دریافت نمود؟

دریافت این کارت از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org امکان پذیر است.

3- آزمون وکالت 99 در چه تاریخی برگزار می گردد؟

آزمون وکالت در تاریخ 25 تیر ماه 1400 برگزار می شود.

خروج از نسخه موبایل