نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات دانش بنیان صادراتی کشور

بزرگترین “برجِ فناوری” کشور در کرمانشاه و نمایشگاه دائمی محصولات دانش بنیان صادراتی طی برنامه بهره‌برداری از طرح‌های ملی با حضور مجازی رئیس جمهور، حسن روحانی و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، سورنا ستاری رونمایی شد.

ساخت “برجِ فناوری” کرمانشاه از سال 1389 آغاز شد. این برج در 16 طبقه احداث شده و با مساحت 20 هزار متر مربع بزرگترین برج فناوری کشور است. با بهره برداری از این برج، فضاهای در اختیار واحدهای فناور و دانش بنیان استان بیش از 300 درصد افزایش می یابد.

همچنین نمایشگاه دائمی محصولات دانش بنیان صادراتی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توانمندسازی صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان و به منظور نمایش محصولات این شرکت­ها در بازارهای جهانی، ایجاد و راه‌اندازی شد.

عرضه محصولات دانش‌بنیان، ارائه ایده‌های نوآورانه، ایجاد فضای رقابت‌پذیری با رویکرد صادراتی، ارتقاء زیرساخت‌های تجاری‌سازی و صادرات محصولات دانش‌بنیان، تعامل با کارگزاران صادراتی EMCها، دعوت از مهمانان و هیئت‎های خارجی به منظور بازدید از آخرین دستاوردهای محصولات دانش‌بنیان از اهداف برپایی خانه نوآوری و فناوری ایران است.

ihit بستری مناسب برای معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان و عرضه محصولات آن‌ها در سطح بین‌المللی است. شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند محصولات خود را در نمایشگاه عرضه نموده و ضمن غناء بخشیدن به توانایی‌های صادراتی خود، از فرصت فروش و صادرات این محصولات توسط EMCها و بازدیدکنندگان خارجی استفاده نمایند. بازدیدکنندگان خارجی در قالب هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف از این نمایشگاه دائمی بازدیده کرده و متناسب با نیازهای خود از محصولات عرضه‌شده در آن استفاده می‌کنند.

در این نمایشگاه 5800 کالای دانش‌بنیان به نمایش در می‌آید، 350 شرکت دانش‌بنیان در آن مستقر هستند و 3500 متر مساحت به آن اختصاص داده شده‌است.  در این نمایشگاه، 11 زون فناوری شامل ماشین آلات صنعتی، حمل و نقل، برق و انرژی، آب و کشاورزی، ساختمان

مواد پیشرفته، تجهیزات پزشکی، دارو و سلامت، صنایع خلاق، هوافضا و IT & IC می‌شود.

خروج از نسخه موبایل