نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دانش آموزان آینده سازان کشور هستند/ حضور ۱۷۰۰۰ رای اولی در شهرستان شهریار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار ؛ وی در ادامه ضمن اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای گفت : قریب به ۴۷۰ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۱۷ هزار نفراولین حضور خود را در پای صندوق های رای تجربه می کنند. 

این مقام مسئول انتخابات را فرصتی برای تزریق نیرو و انرژی به سطوح اجرایی و مدیریتی کشور دانست و اظهار کرد: در جریان انتخابات افرادی را گزینش می کنیم که برای خدمتگزاری به مردم برتر و اصلح تر هستند.

وی گفت : انتخابات یکی از رویدادهای مهم و موثر در زندگی افراد جامعه است که هم یک تکلیف ملی و شرعی است و هم فرصتی است برای مشارکت بلکه با استفاده از این حق رای، هم برای سرنوشت خود و هم سرنوشت کشورمان  تصمیم گیری می کنیم.

طاهری بیان نمود : 
تمام تلاش  ما بر این است که ضمن تامین ارکان انتخابات، هم از حق انتخاب شوندگان و هم حق انتخاب کنندگان صیانت کنیم و امروز وظیفه ما (عوامل برگزاری انتخابات) اجرای حق و عدالت است و از این امانت که حق الناس است با تمام وجود حفاظت و صیانت می کنیم.  

فرماندار در پایان بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی بویژه در روز انتخابات، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی  تاکید کرد و گفت: هر یک از شما ایفاگر نقش مهمی در سرنوشت ایرانی با عزت، با امنیت و توسعه یافته هستید.

خروج از نسخه موبایل