نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

محسنی بندپی: ابلاغ لیست داوطلبان تایید صلاحیت شده شوراهای شهر توسط فرمانداران/ رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان تبلیغات و روز رای گیری نظارت می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در دومین نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری های کشور در مورد تایید صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر اظهار داشت: از امروز لیست داوطلبانی که صلاحیت آنها در هیئت اجرایی و نظارت تأیید شده توسط فرمانداران ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات شوراهای شهر و روستا و میان دوره ای مجلس از فردا آغاز می‌شود در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی افزود: در زمان تبلیغات تمام مصوبات ستاد ملی کرونا نظارت و پایش می‌شود و جاهایی که لازم باشد تذکر داده می شود که خوشبختانه مردم تا امروز همراهی داشتند که خوشبختانه از پیک چهارم عبور کردیم و به حالت پایدار می‌رسیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در شعبات اخذ رای نیز دستورالعمل های بهداشتی مشخص شده و ساعت رای گیری نیز ۳ ساعت افزایش پیدا کرده که انتخابات به جای ساعت ۸ صبح از ۷ صبح آغاز و تا ۲ بامداد ادامه دارد. محسنی بندپی سپس گفت: ۱۰ درصد به صندوق های اخذ رای اضافه شده و با توجه به مصوبه ستاد کرونا شرایط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در روز رای گیری هم رعایت می‌شود تا مشارکت حداکثری را شاهد باشیم.

خروج از نسخه موبایل