نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مسئولین بهزیستی شهرستان ملارد از مراکز توانبخشی این شهرستان بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم رئیس اداره ضمن تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و موازین مندرج در دستورالعمل های تاسیس مراکز توانبخشی گفت: مراکز غیر دولتی در یکسال اخیر علاوه بر اجرای وظایف خود طبق مقررات سازمان وظیفه سنگین کنترل شرایط و رعایت پروتکل های بهداشتی را با توجه به شیوع بیماری کرونا داشته اند.
وی افزود: از ابتدای سال تاکنون با همکاری شبکه بهداشت و درمان دو مرکز نگهداری از سالمندان این شهرستان طی دو نوبت واکسن کرونا را دریافت نموده اند و اقدامات کامل در خصوص دریافت واکسن در دیگر مراکز توانبخشی اعم از اعصاب و روان، ذهنی و …. صورت پذیرفته است.
روح اله غفاری معاون توانبخشی نیز ضمن تشریح فعالیت این مراکز گفت: در حال حاضر 23 مرکز توانبخشی نگهداری از افراد دارای معلولیت بصورت شبانه روزی با ارائه خدمات به بیش از 1300 بیمار در حال فعالیت میباشند .
غفاری با بیان اینکه فعالیت و نحوه ارائه خدمات مراکز بصورت دقیق و مستمر بررسی میشود گفت : کارشناسان حوزه مراکز خصوصی و دیگر مسئولین بازدیدهای دوره ای را بصورت آنلاین و حضوری از تمامی این مراکز انجام میدهند و طی این دیدار ها تمامی موارد بهداشتی، امنیتی ، پزشکی ، تغذیه، مددکاری و … بیماران مراکز مورد ارزیابی و در صورت وجود نقاط ضعف ضمن ارائه راهنمایی های لازم به مراکز در خصوص رفع مشکلات مهلت مقرر تعیین میشود.

خروج از نسخه موبایل