نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مرگ هولناک زندانی آمریکایی در تگزاس

کلانتری تگزاس آمریکا از مرگ هولناک یک زندانی بر اثر ضربات وارده بر جمجمه و سر او ازسوی مأموران پلیس این مرکز خبر داد و اعلام کرد در قتل این زندانی ۱۷ مأمور پلیس نقش داشته اند.

کلانتر شهرستان هریس در تگزاس در این باره اعلام کرد: «حدود ۳ ماه درباره مرگ یک زندانی ۲۳ ساله در ماه فوریه تحقیق کردیم و اکنون مشخص شده این مرگ به دلیل ضربات وارده بر سر او اتفاق افتاده است. من بسیار از این مسئله ناراحت و دل‌شکسته شدم.»

او همچنین اعلام کرد: «ما موظف هستیم تا از افراد تحت حافظت خود مراقبت کنیم و این اتفاق نیافتاد. این زندانی در ۱۶ فوریه به دلیل قطع آب و برق، سه بار با مأموران کلانتری درگیر شده است.»

کلانتر تگزاس همچنین اعلام کرد: «این ۱۱ نفر به اعتمادِ من و جامعه خیانت کردند، آن‌ها از قدرت خود سوء استفاده کردند. رفتار آن‌ها در قبال این زندانی مذموم بود.»

اکنون ۱۱ کارمند اخراج و از میان آن‌ها ۹ نفر بازداشت شدند. یکی از افراد بازداشت شده گروهبان و دیگری نیز معاون او گزارش شده است. همچنین ۶ افسر دیگر نیز تعلیق شده‌اند که از میان آن‌ها نیز ۴ نفر بازداشت شدند. تعلیق این مأموران بین ۳ تا ۱۰ روز اعلام شده است.

پلیس هیوستون در حال انجام یک تحقیق جنایی جداگانه دیگر در این زمینه است. نتایج این تحقیق نیز به دفتر دادستانی شهرستان هریس ارائه خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل