نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

۴۰ شهید گمنام چهره شهریار را مزین کرده‌اند/ تاکید فرماندار شهریار بر تکمیل سریع یادمان‌های شهدای گمنام

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، جلسه هیات امنای یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان شهریار با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سالمی امام جمعه شهریار، طاهری فرماندار شهریار، معاونین فرمانداری، بخشداران، شهرداران و سایر مدیران و اعضا در محل فرمانداری شهریار برگزار شد.

در این جلسه با حضور مسؤولان و اعضای هیأت امنا آخرین وضعیت یادمان‌ها و المان‌های شهدای گمنام در سطح شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

نورالله طاهری فرماندار شهریار طاهری در این جلسه با اشاره به معنویت و اهمیت بالای حضور شهدای گمنام خوشنام در شهرها، گفت: حضور ۴۰ شهید گمنام در شهرستان افتخار بزرگی است نصیب شهرستان شهریار شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات پیرامون احداث یادمان‌های شهدای گمنام طی سال‌های اخیر افزود: در تعدادی از نقاط شهرستان و محل گلزار شهدای گمنام اقدامات خوبی صورت گرفته و در برخی محل‌ها نیز نیاز است مسؤولان شهری و شهرداران اقدامی عملیاتی انجام دهند.

فرماندار شهریار با اشاره به لزوم تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام و تبدیل به محلی مذهبی و فرهنگی به منظور استفاده شهروندان بیان داشت: تاکید ما بر این است که این یادمان‌ها هر چه سریعتر تکمیل شوند و پیگیری ما، ائمه جمعه و تمامی مسؤولان در این زمینه خواهد بود.



خروج از نسخه موبایل