نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری پانزدهمین جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی انتخابات شهرستان شهریار/ انتخابات پرشور موجبات اقتدار و عزت ملی را فراهم می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، پانزدهمین جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی انتخابات شهرستان شهریار به ریاست طاهری فرماندار شهریار و با حضور معاونین، بخشداران و سایر اعضا و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان برگزار شد.

نورالله طاهری فرماندار شهریار در این جلسه با اشاره به قرارگرفتن در بازه یک ماهه حساس تا انتخابات ۲۸ خرداد ماه گفت: در شهرستان شهریار برگزاری ۳ انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات شورای اسلامی روستا برای نخستین بار در چندین روستای شهرستان شهریار افزود: از ماه‌ها قبل مقدمات برگزاری انتخابات در سطح شهرستان در حال پیش‌بینی بوده و جانمایی شعب و آماده‌سازی امکانات از سوی ستاد انتخابات و کمیته پشتیبانی به خوبی انجام است.

فرماندار شهریار با اشاره به لزوم همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان در برگزاری پرشور انتخابات بیان داشت: در زمان باقیمانده تا انتخابات بایستی تمامی ادارات و نهادها در صدد ایجاد فضای نشاط در محیط خود و انتقال این حس رضایتمندی به مردم و ارباب رجوع باشند.

طاهری با اشاره به اهمیت برگزاری پرشور انتخابات تصریح کرد: برگزاری پرشور انتخابات حقیقتا اعتبار و آبرویی برای نظام اسلامی است و درخشش این حضور بر عزت، آبرو و اقتدار ایران می‌افزاید و موجبات شکست توطئه‌های دشمنان انقلاب و مردم را فراهم می‌کند.





خروج از نسخه موبایل