نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

توزیع 6000 بسته بهداشتی ویژه مددجویان بهزیستی شهرستان ملارد

به گزارش روابط عمومي بهزيستي ملارد، داود خادم رئیس اداره با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون سعی نموده ایم تا تمامی پروتکل ها را رعایت کنیم گفت: در مراکز تحت پوشش و در ستاد این اداره کلیه دستورالعمل های ارسالی در خصوص جلوگیری از شیوع کرونا اجرا گردیده و از ابتدای سال جدید واکسیناسیون مراکز سالمندان در 2 نوبت انجام شده است.
وی در ادامه افزود: در همین راستا و همچنین با توجه به ماه مبارک رمضان و مشکلات اقتصادی خانوارهای تحت پوشش موسسه خیریه شهید ناصر قربانی اقدام به توزیع 6000 هزار بسته بهداشتی شامل مواد ضدعفونی و بویژه ماسک نموده است که استفاده این وسایل میتواند نقش بسزایی در کنترل شیوع این بیماری منحوس داشته باشد.
خادم در ادامه ضمن تشریح مشکلات خانواده های تحت حمایت گفت: با توجه به مسائل اقتصادی و فشارهایی که وجود دارد متاسفانه تهیه وسایل بهداشتی به هیچ عنوان جز اولویتهای اقشار کم درآمد نیست و این موسسه در کنار اقدامات بسیار خوبی که در جهت توزیع سبد کالا و … انجام داده در این خصوص نیز از ابتدای شیوع این بیماری بسیار فعال عمل نموده است.
رئیس این اداره در پایان گفت : این بیماری به خودی خود بسیار خطرناک هست ولی در اقشار آسیب پذیر میزان شیوع و مشکلات بعدی بدلیل اولویت بندی مشکلات این افراد بسیار گسترده تر میباشد.

خروج از نسخه موبایل