نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کشف ۱۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق/ کشف 119 کیلو گرم انواع مواد مخدر + تصاویر

سردار “کیوان ظهیری” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بیان داشت: در 48 ساعت گذشته با تلاش ها و اقدامات تخصصی ماموران انتظامی غرب استان تهران، با اجرای 229 فقره حکم قضائی، 333 سارق دستگیر که 80 نفر از آنان دارای سوابق متعدد سرقت بودند.

وی تصریح کرد: با انهدام 4 باند بزرگ سرقت از سطح 6 شهرستان غرب استان تهران، 638 قلم  اموال مسروقه سرقتی از  آنها کشف شد.

فرمانده انتظامي غرب استان تهران با اشاره به کشف 103 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه، بیان داشت: در این مدت 825 فقره انواع پرونده های سرقت، توسط ماموران پلیس آگاهی رسیدگی شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف ۱۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق، تصریح کرد: در این خصوص 14 نفر قاچاقچی دستگیر شده و به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف 14 فقره پرونده قاچاق کالا، بیان داشت: در این مدت 105 هزار قلم جنس انواع کالای قاچاق از سطح شهرستان های غرب استان تهران کشف شد.

سردار ظهیری با اشاره به کشف 119 کیلوگرم انواع موادمخدر توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، اظهار داشت: در طول این مدت 140 نفر خرده فروش و 8 نفر قاچاقچی موادمخدر دستگیر و 57 نفر معتاد متجاهر جمع آوری و به کمپ های مجاز ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: در طول 2 روز گذشته 10 قبضه سلاح گرم  و سرد کشف و 4 متهم در این زمینه دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

گفتنی است؛ با هماهنگي هاي انجام شده با مقام قضائي، تمامي متهمان پس از تکميل پرونده به دادسرا معرفي شده تا به جرائم آنها رسيدگي شود.

















خروج از نسخه موبایل