نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

افتتاح هشت مرکز مثبت زندگی در شهرستان ملارد

همزمان با افتتاح هشت مرکز مثبت زندگی در شهرستان ملارد بصورت ویدیو کنفرانس ، مرکز مثبت زندگی به مدیریت مهتا کاوندی نیز بصورت رسمی توسط دکتر محمدرضا یزدانیار معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری، داود خادم ریاست اداره و میثم اکبری مسئول حراست افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، دکتر یزدانیار ضمن تقدیر از زحمات و پیگیری های مجموعه بهزیستی در شهرستان گفت: شروع بکار مراکزی اینچنینی با کادر متخصص در مناطق مختلف شهرستان موجب سهولت دسترسی افراد دارای معلولیت میگردد که همین مسئله تاثیر بسزایی در کاهش رفت آمد و مراجعه به ادارات دارد.
داود خادم نیز ضمن تشریح تعدادی از فعالیتهایی که توسط مراکز مثبت زندگی صورت میپذیرد گفت: از تابستان سال 99 اقداماتی در خصوص راه اندازی این مراکز انجام شد که طی بررسی ها کارشناسی هشت مرکز مثبت زندگی هرکدام با ظرفیت پیگیری و رسیدگی به 450 پرونده حوزه اجتماعی و توانبخشی در روز های پایانی سال شروع بکار نموده اند.
وی افزود: فعالیت این مراکز با توجه به افزایش نیروی متخصص و نیز پراکندگی در شهرستان موجب ارائه خدمات هرچه سریعتر و بهتر به جامعه هدف سازمان میشود که این خود یکی از مهمترین و اصلی ترین اهداف سازمان بهزیستی است.
شایان ذکر است در پایان این بازدید مسئولین از فضای مرکز دیدار و در جریان اقدامات انجام شده توسط کارشناسان قرار گرفتند.



خروج از نسخه موبایل