نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کلنگ زنی طرح یادمان شهدای فاز یک اندیشه در روز مبعث + تصویر

به گزارشی از خبرگزاری خبرشهر، در روز عید مبعث پروژه کلنگ زنی ساخت یادمانهای شهدای گمنام در شهرستان شهریار، فاز 1 اندیشه و با حضور بهروز کاویانی، شهردار شهریار، علی مهدور و فریدون وکیلی از اعضاء شورای شهر شهریار و دیگر بزرگان افتتاح گردید.

علی مهدور در سخنرانی خود در خصوص این افتتاحیه ضمن عرض تبریک عید مبعث به خبرنگار خبر شهر گفت: افتتاحیه و کلنگ زنی مرقد مطهر شهیدان گمنام به مناسبت عید فرخنده مسلمانان، مبعث حضرت رسول اکرم (ص) در فاز 1 اندیشه شهریار انجام شد. فاز اول ساخت این یادمانها در سال 1400 شروع می شود. امید داریم با تلاش و همکاری دوستان، یادمانهایی در خور شان این شهدای مظلوم که اعتبار این کشور و این شهرستان هستند، داشته باشیم.

بهروز کاویانی، شهردار شهریار نیز در مصاحبه با خبرنگار خبر شهر گفت: اقدامات زیربنایی و پروژه های خوبی در سطح شهر به بهره برداری رسیده است. اخیرا یکی از دغدغه های مهم شورای شهر و بنده و همکاران در شهرداری ، پیگیری ساخت یادمانهای 5 شهید عزیز گمنام بود که طی جلسات موثر با اعضاء شورای شهر و بقیه دوستان این مهم حاصل گشت و توانستیم مراسم کلنگ زنی این پروژه را در روز مبعث و در روز سومین سالروز تدفین شهداء گمنام داشته باشیم

اعتباری که با مجوز شورای شهر برای این پروژه در نظر گرفته شد، مبلغ دو میلیارد تومان می باشد.

















خروج از نسخه موبایل